¡Hola!
Igår var jag uppe jättesent för att förbereda till mitt föredrag i skolan, så idag är jag jättetrött. Det tog 3 timmar för mig att orka göra klart min PowerPoint om mina favoritfilmer jag ska snacka om. Jag är inte jättekunnig om datorer direkt.
En sak jag hatar varje gång någon ska prata framför vår sjukt elaka klass är att alla börjar skratta. Vad är det för beteende? Dessutom är det vissa personer (nämner inga namn) som är riktigt elaka. Man skrattar inte åt någon som ska säga något, är det så svårt att förstå? Aja, som sagt jag är inte jättetaggad på att ha föredrag men alla måste ju så. Jag ska iaf prata om Divergent-filmerna vilket jag ser fram emot. För de har sjukt bra skådisar och riktigt bra handlingar enligt mig. Hoppas ni får en riktigt fin dag! 




#Divergent #Insurgent,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Anonym

19 Jan 2016 11:58

#lackköttfärs
🍛🍝🍑🌚❤️🤔😘

Kommentera

Publiceras ej