Okej, så jag har alltså startat en blogg.
Därför tänkte jag berätta lite om mig själv.
Jag heter Lovisa och är en tjej på 13 vintrar.
Uppsala är min hemstad men jag kommer ursprungligen från Uddevalla.
Jag är en sprallig och glad person.
Skönhet, hälsa och mode är något jag älskar. Men djur tycker jag väldigt mycket om också. Bloggen kommer handla om inspiration och inredning delvis.
 
Djurens rättigheter är något väldigt viktigt för mig. Därför tipsar jag inga sminkprodukter som är testade på djur.
Du kan läsa mer om djurtester HÄR:
 
Så här kommer ni få läsa och följa med på en resa genom min vardag. 
Bild på mina kattungar:


 
 
 
 
 

Liknande inlägg

3 kommentarer

Jessica

27 Dec 2015 15:17

Snyggt första inlägg :) Kommer följa dig här!

Linus

27 Dec 2015 15:19

Fint inlägg. Lycka till med din blogg i fortsättningen :)

Anonym

27 Dec 2015 15:20

Grattis till bloggen! Vi följer dig.💗

Svar: Tack så mycket! 💗
Lovisa Hansson

Kommentera

Publiceras ej